Ендокринолог

Послуги ендокринолога у Вишневому

Лікар-ендокринолог Української Персональної Клініки проводить діагностику, профілактику і лікування захворювань ендокринної системи. Найчастіше рекомендацію звернутися до ендокринолога пацієнти отримують від інших фахівців (терапевта, гінеколога  та ін). Це говорить про те, що порушення ендокринної системи тісно пов'язані з нормальним функціонуванням інших систем організму.

Які захворювання лікує лікар ендокринолог

Прийом ендокринолога необхідний, якщо спостерігаються такі симптоми:

• Швидка втомлюваність, слабкість, сонливість;
  • Ускладнена концентрація уваги та погіршення пам'яті;
  • Тривала нервова напруга і дратівливість;
  • Депресивний стан, плаксивість;
  • Різкі коливання ваги протягом невеликого періоду часу;
  • Надмірне випадання волосся;
  • Сухість у роті, спрага, часте сечовипускання;
  • Неприємні відчуття в області шиї та горла («комок» у горлі);
  • Порушення серцевого ритму, відчуття внутрішнього «тремтіння» або спека.

Прийом лікаря ендокринолога

При захворюваннях ендокринної системи дуже важлива своєчасна діагностика. Точний діагноз і правильно призначене лікування допоможуть запобігти розвитку хронічних захворювань різних органів і систем організму. У нашій клініці прийом лікаря ендокринолога включає в себе не тільки консультацію фахівця, а й комплексне обстеження пацієнта:

• Лабораторні дослідження крові, сечі та ін.;
  • Ультразвукова діагностика;

У клініці ведуть прийом кращі ендокринологи Києва — кандидати медичних наук, спеціалісти вищої та першої категорій.

Записатись на прийом до ендокринолога

Своєчасна консультація лікаря ендокринолога — запорука здоров'я

Консультація лікаря ендокринолога рекомендована пацієнтам з наступними захворюваннями:

• Патології щитоподібної залози та паращитовидних залоз - тиреоїдит (підгострий і аутоімунний), вузловий або дифузний зоб, гіпотиреоз, тиреотоксикоз та інші. В Українській персональній клініці проводиться діагностика щитовидної залози із застосуванням тонкоголкової аспіраційної пункційної біопсії під контролем УЗД на наявність доброякісних і злоякісних новоутворень. На підставі отриманих даних проводиться цитологічне дослідження з використанням сучасного обладнання;
  • Цукровий діабет. У нашій клініці проводиться рання діагностика, лікування та профілактика захворювань цукрового діабету обох типів. Лікар ендокринолог підбере ефективні препарати для зниження рівня цукру в крові, в тому числі і інсулін;
  • Зайва вага. Ефективне лікування проблем із зайвою вагою і ожирінням здійснюється покроково: для початку визначаються причини виникнення надлишкової маси тіла, призначається адекватне лікування, спрямоване на запобігання ускладнень - цукровий діабет, захворювання серцево–судинної системи, порушення репродуктивної функції.
  • Захворювання гіпоталамуса і гіпофіза. Лікування і профілактика таких захворювань, як гіпоталамічний синдром, гіперпролактинемія, нецукровий діабет, аденома гіпофіза та інших;
  • Захворювання надниркових залоз. Пацієнти з хронічною надниркової недостатністю, феохромоцитомою, гіперплазією, пухлиною надниркових залоз та іншими проблемами можуть звернутися за консультацією до кращих ендокринологів Києва;
  • Лікування та профілактика остеопорозу;
  • Гіперандрогенія у жінок і гінекомастія у чоловіків (комплексне лікування за участю гінеколога і уролога) та інші порушення репродуктивної функції у чоловіків і жінок.

Звертаючись до нашої клініки, ви отримаєте професійну консультацію, а також ефективне лікування з використанням сучасних методик і якісного обладнання. Ціна лікування визначається індивідуально і залежить від складності діагнозу.

Консультація ендокринолога у Вишневому

Ендокринолог Вишневе Ціна