Алерголог

Алерголог у Вишневому

Алергологія — розділ медицини, який вивчає причини появи алергічних і псевдоалергічних реакцій, патологічні стани, які пов'язані з ними, механізми їх розвитку, клінічну картину і методи профілактики алергії. Алергічна реакція являє собою стан, при якому дієву допомогу може надати тільки компетентний фахівець. Лікар-алерголог в Українській Персональній Клініці проведе необхідну діагностику для виявлення причини алергії, призначить терапевтичні заходи, проконтролює результати лікування і запропонує способи попередження розвитку патологічних станів у майбутньому.

Записатися на консультацію до алерголога :

Записатися на консультацію до алерголога необхідно, якщо:

• Потрібно перевірити та нормалізувати функції імунної системи.
  • Є спадкова схильність до алергічних реакцій.
  • Ви хочете позбутися від загострень алергічних реакцій і дізнатися, як попередити розвиток ускладнень.
  • Ви часто хворієте на простудні захворювання (більше 2-х разів на місяць), спостерігаються рецидиви герпетичної інфекції, загострення папіломавірусної інфекції з появою на різних ділянках тіла нових утворень.
  • Спостерігається загострення основного захворювання (бронхіальна астма, алергічний кон'юнктивіт та/ або риніт, екзема та ін.), яке викликане впливом неспецифічних провокуючих чинників (фізичне навантаження, застуда, вдихання різких запахів або холодного повітря тощо).

На консультації алерголога-імунолога лікар огляне пацієнта, збере анамнез (інформацію про генетичну схильність, виявить фактори, що сприяють виникненню алергічних станів тощо), визначить методи обстеження і подальшого лікування алергії.

Для усунення харчової алергії на консультації алерголог підбирає дієту, яка виключає вживання продуктів-подразників.

Основні причини алергії:

• фармацевтичні препарати;
  • спадкова схильність;
  • засоби побутової хімії, що оточують людину все більш щільним кільцем;
  • алергокомпоненти деяких продуктів (арахіс, горіхи, яйця, морепродукти, фрукти та ін.);
  • присутність домашніх тварин в житловому приміщенні (алергію можуть викликати шерсть, слина, відмерлі клітини епітелію домашнього улюбленця);
  • пилок рослин (алергокомпоненти мають властивість поширюватися на великі відстані та проникати в маленькі щілини, викликаючи масивні алергічні реакції);
  • домашній пил, що містить частинки пилових кліщів, які живляться лупою людини та тварин, є джерелом агресивних алергокомпонентів, які можуть викликати гострі алергічні прояви;
  • комахи, які містять алергокомпоненти в хітинових оболонках і в слині, що може спричинити виникнення гострих алергічних реакцій при контакті під час вдихання їх частинок, а також у вигляді гострих алергічних реакцій, що виникають після укусів.

Записатися на консультацію до алерголога :

Консультація алерголога у Вишневому

Вартість консультації лікаря Алерголога