Консультація Лор лікаря

Лор в Вишневому та Крюківщині

Отоларингологія (ЛОР) – це розділ медицини, що вивчає захворювання вуха, горла, носа та гортані, методи їх діагностики, профілактики та лікування, органів слуху, методи їх діагностики, лікування та профілактики. Отоларинголог у Вишневому в Українській Персональній Клініці поставить правильний діагноз, з'ясує причини розвитку патології, складе індивідуальну схему лікування, використовуючи новітні методи діагностики та терапії ЛОР-захворювань.

Отоларингологія вивчає особливості анатомо-морфологічної будови та функціонування ЛОР-органів, їх патологічні зміни, методи лікування та профілактики. Слизова оболонка носоглотки та вух виконує бар'єрну функцію на шляху агресивного впливу патологічних мікроорганізмів та негативних факторів навколишнього середовища. Для того, щоб уникнути розвитку важких ускладнень, дуже важливо при найменших підозрах на розвиток захворювань носоглотки або вух відразу звернутися за консультацією до отоларинголога.

Отоларинголог – це лікар (вухо-горло-ніс), що спеціалізується на діагностиці та лікуванні захворювань відповідних органів, а також прилеглих тканин та органів, які не тільки анатомічно розташовані в безпосередній близькості до ЛОР-органів, але й фізіологічно тісно пов'язані між собою: придаткові пазухи, мигдалики, шийні лімфовузли, трахея.

Записатись на прийом

У світі досить часто можна зустріти різні порушення слуху. Метод діагностики, який дозволяє визначити різні патології слухового апарату та об'єктивно оцінити слух, називається аудіометрією. Аудіометрія у Вишневому в Українській Персональній Клініці – якісне дослідження слуху, яке проведуть кваліфіковані лікарі-сурдологи. Вони здійснять всю необхідну діагностику виявлення патологій слуху, призначать ефективні методи лікування, підберуть слуховий апарат.

Аудіометрія

Лікування порушень слуху у Вишневому та Крюківщині

Показання для відвідування ЛОР-лікаря:

• часті простудні захворювання (більше 3-4 на рік);
  • при появі перших симптомів захворювань верхніх дихальних шляхів і органів слуху;
  • при підозрі на зниження слуху;
  • при наявності хронічних захворювань (гайморит, фронтит, отит, хронічний кашель тощо);
  • після перенесених інфекційних захворювань;
  • якщо ви помітили зміни в голосі (з'явилася захриплість, покашлювання, першіння в горлі і т.п.);
  • ви стали помічати храп уві сні.

Консультація ЛОРа (Вишневе, Крюківщина) входить до переліку основних відвідувань при проходженні щорічного профілактичного або планового огляду. ЛОР-огляди допомагають виявити розвиток патологічного процесу на самих ранніх етапах і вчасно почати терапевтичні заходи.

Симптоми

Якщо ви маєте такі симптоми, потрібно записатися на прийом до оториноларинголога:

• Кашель
  • Зниження слуху
  • Утруднене дихання
  • Носові кровотечі
  • Хворобливі відчуття в горлі
  • Хропіння і нерівне дихання уві сні
  • Зміна або втрата голосу
  • Постійний головний біль
  • Зниження або зникнення нюху
  • Підвищення температури тіла тощо
  • Біль в області верхньої щелепи, в носових пазухах, у вусі

Діагностика

Шукаєте, де веде прийом хороший ЛОР (Вишневе, Крюківщина) для дорослих? Кращі оториноларингологи Української Персональної Клініки проведуть ретельний огляд, зберуть повний анамнез, призначать всі необхідні діагностичні заходи й складуть схему лікування, виходячи з віку, особливостей організму, тяжкості перебігу патологічного процесу. В окремих випадках на консультацію отоларинголога запрошуються фахівці більш вузьких або суміжних спеціальностей.

Методи діагностики в отоларингології Української Персональної Клініки

• Лабораторна діагностика.
  • Ендоскопічні методи (бронхоскопія, фарингоскопія, отоскопія, фіброскопія та ін.).
  • Рентгенографія.
  • Риноцитограма.
  • Ультразвукове обстеження ЛОР-органів.
  • Комп'ютерна томографія тощо.

Виявити причини приглухуватості, а також перевірити слух допоможуть аудіометрія та акустична імпедансометрія.

Чим швидше проведена діагностика і поставлений діагноз, тим ефективніше і швидше пройде лікування ЛОР-захворювань і тим менше шансів для розвитку ускладнень

Лікування

Оториноларингологи Української Персональної Клініки - це висококваліфіковані ЛОР-лікарі, які використовують у своїй роботі сучасні методи діагностики та новітні досягнення в лікуванні захворювань.

ЛОР-відділення Української Персональної Клініки має все необхідне обладнання для лікування таких захворювань і патологічних станів як:

• Захворювання органів слуху (отит (катаральний, ексудативний, гнійний), сальпінгіт, утворення фурункулів, абсцесів, пошкодження барабанних перетинок, туговухість тощо).
  • Захворювання глотки, прилеглих тканин і утворень (ангіна, тонзиліт, фарингіт, ларингіт, аденоїдні вегетації, захворювання голосових зв'язок).
  • Захворювання носа і придаткових пазух (гіпертрофічний, вазомоторний або алергічний риніт, гайморит, синусити, викривлення перегородки носа, носові кровотечі).
  • Хропіння.
  • Травми ЛОР-органів (механічні пошкодження, опіки) тощо.
ЛОР-лікар допоможе швидко і безболісно позбутися від сірчаних пробок, витягне з носа і вух сторонні предмети.

Фізіотерапевтичні методи лікування захворювань і патологій ЛОР-органів:

• Ультразвукова терапія.
  • Лазерна терапія.
  • Електрофорез.
  • Фототерапія.
  • Пайлер-світло.
  • Кріоаплікація мигдалин.
  • Ультрафіолетова терапія.

Лікар-отоларинголог проводить такі процедури і операції:

• Промивання лакун піднебінних мигдалин, пазух носа.
  • Промивання зовнішніх слухових проходів, видалення сірчаних пробок.
  • Увулопалатопластика при хропінні (лікування хропіння лазером).
  • Ендоскопічна ендоназальна фронтотомія.
  • Тонзилектомія.
  • Кріодеструкція.
  • Ринопластика тощо.

Ендоскопічне обстеження при захворюваннях ЛОР-органів

• процедура эндоскопии безболезненна и занимает несколько минут
  • альтернатива рентгену носоглотки у детей, проводится с целью оценки степени развития аденоидов
  • обнаруживает патологии, не видимые при обычном ЛОР-осмотре;
  • врач может визуально оценить степень реального воспаления;
  • с помощью эндоскопа можно проконтролировать эффективность лечения через любой промежуток времени и при необходимости скорректировать назначения.

Операції

ЛОР-операції можуть проводитися за медичними показаннями і з естетичних міркувань. В кожному окремому випадку лікар-отоларинголог розробить найоптимальнішу схему оперативного втручання.

Однією з поширених патологій в отоларингології є викривлення перегородки носа. Про проблему можуть свідчити утруднене дихання, ослаблення нюху і хропіння. Все це значно погіршує якість життя. Виправити положення допоможе операція - септопластика.

Головна умова проведення успішної операції - професіоналізм і висока кваліфікація ЛОР-лікарів Української Персональної Клініки. За більш ніж 20 років успішної практики наші фахівці провели величезну кількість операцій, допомогли тисячам людей знайти повноцінне здоров'я.

Ви можете бути впевнені, що фахівці нашої клініки знайдуть оптимальне рішення проблеми і допоможуть добути здоров'я незалежно від складності захворювання.

Отоларингологи у Вишневому і Крюківщині

Ціни на ЛОР послуги

Консультація ЛОР-лікаря в Вишневому та Крюківщині

Записатись на прийом до Лор лікаря