Відеоезофагогастродуоденоскопія

ВЕГДС у Вишневому

Відеогастроскопія (точніше, езофагогастродуоденоскопія) — найточніший і найінформативніший метод діагностики захворювань стравоходу, шлунка і дванадцятипалої кишки.

Рекомендується проводити езофагогастродуоденоскопію ПІД ЗАГАЛЬНИМ НАРКОЗОМ. Це дає можливість лікарю отримати більше інформації за більш короткий проміжок часу, а також покращує умови для проведення лікувальних процедур. Для пацієнта проведення гастроскопії під загальним наркозом дає можливість перенести обстеження максимально комфортно.

В Українській Персональній Клініці гастроскопію проводять на новітніх ВІДЕО ендоскопах виробництва Японії: моделі Pentax EG290Kp і Pentax EG1690К:

• стандартний і тонший діаметр зонда дає змогу проводити огляд пацієнтів будь-якого віку і тих, які мають певні особливості (наприклад, звуження стравоходу або 12-палої кишки);
  • цифрова обробка відеосигналу допомагає отримати повноекранне зображення високої якості з природною передачею кольорів;
  • апарати оснащені найсучаснішим ксеноновим джерелом світла з цифровим контролем яскравості;
  • функція значного збільшення зображення дозволяє здійснити детальний огляд слизової оболонки обстежуваних відділів;
  • можлива структурна і контурна деталізація зображення.

Можливе виконання (за рекомендацією лікаря) таких маніпуляцій:

• біопсія слизової оболонки стравоходу, шлунка та 12-палої кишки;
  • Біоптатний тест для діагностики helicobacter pylori;
  • хромоендоскопія слизової стравоходу і шлунка;
  • видалення поліпа (здійснюється тільки в стаціонарі Української Персональної Клініки);
  • накладення гастростоми пацієнтам із порушенням акту ковтання і стенозами стравоходу (здійснюється тільки в стаціонарі Української Персональної Клініки).
Відеогастроскопія у Вишневому