Уролог

Урологія у Вишневому в Українській Персональній Клініці: амбулаторне лікування і консультація уролога

Уролог у Вишневому в Українській Персональній Клініці надає діагностичні та терапевтичні послуги амбулаторно. У нас в клініці ви пройдете необхідне діагностичне обстеження й отримаєте ефективну схему лікування захворювань органів сечостатевої системи. Швидка і точна постановка діагнозу фахівцями нашої поліклініки попередить розвиток ускладнень, зробить лікування ефективним і комфортним.

Урологія — розділ медицини, який вивчає причини виникнення і механізм розвитку патологічних станів сечовивідних і статевих органів чоловіків і жінок, методи їх діагностики та профілактики.

Записатися на консультацію до алерголога :

Консультація уролога

• Потрібно перевірити та нормалізувати функції імунної системи.
  • Є спадкова схильність до алергічних реакцій.
  • Ви хочете позбутися від загострень алергічних реакцій і дізнатися, як попередити розвиток ускладнень.
  • Ви часто хворієте на простудні захворювання (більше 2-х разів на місяць), спостерігаються рецидиви герпетичної інфекції, загострення папіломавірусної інфекції з появою на різних ділянках тіла нових утворень.
  • Спостерігається загострення основного захворювання (бронхіальна астма, алергічний кон'юнктивіт та/ або риніт, екзема та ін.), яке викликане впливом неспецифічних провокуючих чинників (фізичне навантаження, застуда, вдихання різких запахів або холодного повітря тощо).

На консультації алерголога-імунолога лікар огляне пацієнта, збере анамнез (інформацію про генетичну схильність, виявить фактори, що сприяють виникненню алергічних станів тощо), визначить методи обстеження і подальшого лікування алергії.

Для усунення харчової алергії на консультації алерголог підбирає дієту, яка виключає вживання продуктів-подразників.

Основні причини алергії:

• фармацевтичні препарати;
  • спадкова схильність;
  • засоби побутової хімії, що оточують людину все більш щільним кільцем;
  • алергокомпоненти деяких продуктів (арахіс, горіхи, яйця, морепродукти, фрукти та ін.);
  • присутність домашніх тварин в житловому приміщенні (алергію можуть викликати шерсть, слина, відмерлі клітини епітелію домашнього улюбленця);
  • пилок рослин (алергокомпоненти мають властивість поширюватися на великі відстані та проникати в маленькі щілини, викликаючи масивні алергічні реакції);
  • домашній пил, що містить частинки пилових кліщів, які живляться лупою людини та тварин, є джерелом агресивних алергокомпонентів, які можуть викликати гострі алергічні прояви;
  • комахи, які містять алергокомпоненти в хітинових оболонках і в слині, що може спричинити виникнення гострих алергічних реакцій при контакті під час вдихання їх частинок, а також у вигляді гострих алергічних реакцій, що виникають після укусів.

Записатися на консультацію до алерголога :

Консультація уролога у Вишневому

Вартість консультації лікаря Алерголога