УЗД у Вишневому

Всі види УЗД у Вишневому

УЗД у Вишневому, як і в будь-якому іншому місті України, найпопулярніший метод діагностики захворювань внутрішніх органів. Сьогодні складно зустріти людину, яка ніколи не проходила цього дослідження. Чому УЗД отримало таку популярність? Тому що воно має ряд переваг:

• безпечність – немає опромінення;
  • доступність - порівняно недорогий метод діагностики;
  • простота - не потрібно особливої підготовки або введення пацієнта в наркоз;
  • швидкість - за короткий проміжок часу можна отримати інформацію про декілька органів.

Ультразвукове дослідження у Вишневому необхідно, щоб діагностувати:

• Вагітність на ранньому терміні та її можливі ускладнення.

Завдяки даному методу дослідження лікар УЗД може більш точно визначити термін вагітності, візуально оцінити стан вагітної матки, придатків, плаценти. Діагностувати загрозу викидню, відшарування плаценти та інші ускладнення.
  • Стан плода при вагітності.

УЗД абсолютно безпечний рутинний метод, який дозволяє побачити, як розвивається дитина - її анатомію, серцеву діяльність, наявність можливих аномалій.
  • Гінекологічні захворювання та захворювання органів, розташованих в малому тазі.

Ультразвукове дослідження допомагає виявляти патологію матки, ендометрію, яєчників, виявити новоутворення в малому тазі, оцінити правильність розташування внутрішньоматкової спіралі.
  • Захворювання яєчок, калитки або порушення ерекції.

Використання ультразвукової діагностики дозволяє в терміновому порядку діагностувати гостру хірургічну патологію, уроджені аномалії, порушення кровообігу чоловічих статевих органів.
  • Захворювання органів черевної порожнини.

При патології шлунково-кишкового тракту дослідження за допомогою ультразвука є методом діагностики, який важко переоцінити. Завдяки йому можна візуалізувати печінку, жовчний міхур, селезінку і побачити зміни в цих органах, пов'язані з різними причинами: вродженими та набутими, внаслідок захворювань або травм.
  • Захворювання серця та судин.

Шляхом комбінування методів ультразвукове дослідження дозволяє не тільки побачити анатомічні особливості серця, клапанів і великих судин, але також оцінити швидкість руху крові, наявність перешкод для нього, стан стінок судин, їх діаметр та багато інших параметрів.
  • Патологія щитоподібної залози.

В процесі дослідження можна визначити розміри долі та перемички, контури залози, її структуру, побачити змінені ділянки, які можуть бути як у вигляді одиничних, так і множинних утворень.

Симптоми, при яких бажано пройти ультразвукову діагностику:

• Болі в області шлунку, у правому або лівому відділі, особливо при наявності таких симптомів як неприємний присмак у роті, порушення стільця, особливо при споживанні жирної їжі або алкоголю;
  • Біль внизу живота, у поєднанні з кров'янистими виділеннями (у жінок);
  • Травми яєчок, калитки або раптовий різкий біль, що з'явився після різких рухів або інтенсивних вправ;
  • Біль в ділянці серця, у поєднанні з набряками, задишкою, запамороченням;
  • Збільшення щитоподібної залози, а також такі симптоми як часте серцебиття, тремтіння рук, часта зміна настрою, різка зміна ваги.

Види УЗД, які проводяться в клініці Українська Персональна Клініка:

•     УЗД серця
  •     УЗД щитоподібної залози
  •     УЗД молочних залоз
  •     УЗД при вагітності
  •     УЗД вад плода
  •     УЗД малого тазу
  •     Фолликулометрію
  •     Эхогідротурбацію
  •     УЗД калитки
  •     УЗД статевого члену
  •     УЗД простати
  •     УЗД черевної порожнини
  •     УЗД заочеревинного простору
  •     УЗД судин голови та шиї
  •     УЗД судин верхніх кінцівок
  •     УЗД судин нижніх кінцівок
  •     УЗД нирок
  •     УЗД органів сечовидільної системи
  •     УЗД сечового міхура
  •     УЗД суглобів
  •     УЗД м’яких тканин
  •     УЗД лімфатичних вузлів
  •     УЗД слинних залоз
  •     УЗД плевральної порожнини
  •     УЗД черевного відділу аорти
  •     УЗД портальної вени
  •     УЗД нижньої порожнистої вени
  •     УЗД для дітей від 1 року

Діагностика захворювань у клініці Українська Персональна Клініка:

У нашому діагностичному центрі у вас є можливість пройти практично всі варіанти обстежень за допомогою ультразвука на найсучасніших УЗД-апаратах у Києві, які дозволяють нашим спеціалістам побачити максимально чітке зображення внутрішніх органів.
  • УЗД молочних залоз

Даний метод показаний при виявленні ущільнення або зміни форми молочної залози, а також при виявленні збільшених лімфовузлів під пахвами. Дослідження можна проводити незалежно від віку пацієнтки, а також при вагітності та під час годування груддю.
  • Діагностика в акушерстві та гінекології

УЗ-діагностика займає одне з перших місць за результативністю, у процесі визначення можливих патологій жіночої репродуктивної системи, що дозволяє діагностувати хвороби на ранніх стадіях. Також метод показаний в процесі планування вагітності та при лікуванні безпліддя.
  • Дослідження щитоподібної залози

Ультразвук застосовують для виявлення патології щитоподібної залози як при підвищенні її функції, так і при зменшенні, а також для виявлення новоутворень в органі.
  • Дослідження серця та судин

Проведення обстеження при серцево-судинних захворюваннях дозволяє швидко знайти причину порушень, оцінити будову органів та наявність в них структурних змін.
  • Обстеження при захворюваннях яєчок, калитки, простати, еректильній дисфункції

Спектр вроджених патологій органів калитки дуже широкий, іноді тільки застосування методу УЗ-дослідження дозволяє їх виявити. Крім того, метод корисний при діагностиці причин еректильної дисфункції та проблем із зачаттям.
  • Патологія щитоподібної залози.

Всі види УЗД у Вишневому